Lp nagroda opis wartość punktowa
SPRZĘT ELEKTRONICZNY
1
Radioodtwarzacz
Radioodtwarzacz
Odtwarzacz CD z radiem
100
SPRZĘT ELEKTRONICZNY
2
Dyktafon
Dyktafon
Mikrofon: monofoniczny. Nośnik zapisu: pamięć wewnętrzna. Pojemność pamięci: 2 GB
200
SPRZĘT ELEKTRONICZNY
3
Pilot do prezentacji multimedialnych
Pilot do prezentacji multimedialnych
Logitech Wireless Presenter R400. Kontrola pokazu slajdów, wskaźnik laserowy, zasięg do 15m. Nie wymaga oprogramowania – wystarczy podłączyć do portu USB.
150
SPRZĘT ELEKTRONICZNY
4
Skaner
Skaner
Canon CanoScan LIDE 110. Typskanera: płaski. Rozdzielczość optyczna: 2400 x 4800 dpi. Maksymalny format skanowania: A4. Złącze USB: USB 2.0
250
SPRZĘT ELEKTRONICZNY
5
Drukarka laserowa
Drukarka laserowa
Drukarka laserowa Brother HL-2130 Technologia druku: laserowa (mono) Format druku: A4 Podajnik papieru: 250 arkuszy Pamięć: 8 MB Wydajność: 12000 str/mies
250
PROGRAMY MULTIMEDIALNE
6
Język angielski - Szkoła podstawowa
Język angielski - Szkoła podstawowa
EuroPlus+ Angielski dla dzieci „Wow!” to interaktywny kurs języka angielskiego przygotowany z myślą o dzieciach w wieku 8–10 lat, które znają już podstawy języka. Jest on kompleksowym kursem językowym, dzięki któremu dziecko może doskonalić i ćwiczyć wszystkie kompetencje językowe: rozumienie ze słuchu, czytanie, pisanie i mówienie. Ważną rolę odgrywa w nim system motywacyjny i informacje zwrotne o postępach w nauce prezentowane w formie raportów.
100
PROGRAMY MULTIMEDIALNE
7
Lekcjoteka – Język Polski - Szkoła podstawowa
Lekcjoteka – Język Polski - Szkoła podstawowa
Aplikacja stanowi funkcjonalną pomoc dydaktyczną przygotowaną dla nauczycieli szkół podstawowych w klasach 4–6. Wszystkie zgromadzone w programie materiały są zgodne z nową podstawą programową. Praca z programem to połączenie nowoczesnych metod prezentacji materiału (animacji, filmów, doskonałych symulacji, prezentacji i zdjęć) z interaktywnymi ćwiczeniami, dzięki którym wiedza jest przyswajana przez dzieci szybko i efektywnie.
200
PROGRAMY MULTIMEDIALNE
8
Lekcjoteka - Matematyka - Szkoła podstawowa
Lekcjoteka  - Matematyka - Szkoła podstawowa
Lekcjotek@ to unikatowa na rynku propozycja stworzona z myślą o pełnym wykorzystaniu możliwości tablicy interaktywnej lub rzutnika multimedialnego w procesie dydaktycznym. Program zawiera ciekawe zasoby i scenariusze lekcyjne, które stanowią wprowadzenie do interaktywnego świata portalu Nauczyciel.pl. To bogata baza pomysłów na prowadzenie zajęć z wykorzystaniem narzędzi multimedialnych.
200
PROGRAMY MULTIMEDIALNE
9
Historia - Gimnazjum
Historia - Gimnazjum
EduROM Multimedialna baza wiedzy – Historia to najbogatszy i najobszerniejszy na rynku edukacyjny program komputerowy, obejmujący cały materiał nauczania historii w gimnazjum. Ogromny zasób wiedzy, wszechstronna analiza omawianych treści, programy narzędziowe i dodatkowe opcje czynią z eduROM-u bezkonkurencyjne, wygodne i nowo-czesne narzędzie, przydatne każdemu gimnazjaliście. Niekonwencjonalny wykład, doskonałe zdjęcia, trójwymiarowe animacje, filmy wideo oraz setki inter-aktywnych ćwiczeń – wszystko to sprawia, że niezbędna wiedza jest przyswajana przez ucznia niezwykle szybko i efektywnie.
150
PROGRAMY MULTIMEDIALNE
10
Język Polski - Gimnazjum
Język Polski - Gimnazjum
EduROM Język polski PAKIET G1-G3 to multimedialny, interaktywny podręcznik, który obejmuje cały materiał z języka polskiego obowiązujący w gimnazjum. EduROM Język polski zawiera nie tylko ćwiczenia gramatyczne i ortograficzne, ale także fragmenty filmów, przedstawień teatralnych i lektur szkolnych.
150
PROGRAMY MULTIMEDIALNE
11
Matematyka - Gimnazjum
Matematyka - Gimnazjum
EduROM multimedialna baza wiedzy Matematyka to najbogatszy i najobszerniejszy na rynku edukacyjny program komputerowy, obejmujący cały materiał nauczania matematyki w gimnazjum. Ogromny zasób wiedzy, wszechstronna analiza omawianych treści, programy narzędziowe i dodatkowe opcje czynią z eduROM-u bezkonkurencyjne, wygodne i nowoczesne narzędzie, przydatne każdemu gimnazjaliście. Niekonwencjonalny wykład, doskonałe zdjęcia, trójwymiarowe animacje, filmy wideo oraz setki interaktywnych ćwiczeń – wszystko to sprawia, że niezbędna wiedza jest przyswajana niezwykle szybko i efektywnie.
150
PROGRAMY MULTIMEDIALNE
12
EduROM Matematyka – klasa I-III Szkoła ponadpodstawowa
EduROM Matematyka – klasa I-III Szkoła ponadpodstawowa
EduROM Multimedialne lekcje – Matematyka, to edukacyjny program komputerowy, obejmujący podstawowe zagadnienia z zakresu nauczania matematyki w szkole ponadgimnazjalnej. Interesujący sposób prezentacji treści, a także programy narzędziowe i dodatkowe opcje czynią z niego wygodne i nowoczesne narzędzie, przydatne każdemu uczniowi.
100
PROGRAMY MULTIMEDIALNE
13
EduROM Przedsiębiorczość- Szkoła ponadpodstawowa
EduROM Przedsiębiorczość- Szkoła ponadpodstawowa
EduROM Multimedialne lekcje – Przedsiębiorczość, to edukacyjny program komputerowy, obejmujący podstawowe zagadnienia z zakresu nauczania przedsiębiorczości w szkole ponadgimnazjalnej. Multimedialny przekaz informacji w formie narracji, animacji, zdjęć, ilustracji oraz symulacji sprawia, że przyswajanie wiedzy z dziedziny przedsiębiorczości staje się dużo wygodniejsze i bardziej efektywne.
100
PROGRAMY MULTIMEDIALNE
14
Business English - Szkoła ponadpodstawowa
Business English - Szkoła ponadpodstawowa
Multimedialny kurs biznesowy języka angielskiego najnowszej generacji dla osób znających język angielski w stopniu średnio zaawansowanym, posługujących się nim w pracy zawodowej lub w nauce przedmiotów związanych z biznesem, takich jak zarządzanie, finanse czy marketing. Wykorzystano w nim wiele nowatorskich rozwiązań, zastosowanych także w innych kursach (np. EuroPlus+ Angielski z Cambridge). Należą do nich: intuicyjna nawigacja, zaawansowane opcje pracy z programem, najnowocześniejszy system rozpoznawania mowy i wiele innych. Stanowi niezawodną pomoc w przygotowaniu się do egzaminu Business English Certificate BEC.
200
GRY PLANSZOWE
15
Set, rodzinna gra karciana
Set, rodzinna gra karciana
Towarzyska gra karciana. „Set” został doceniony i wyróżniony nagrodami: w Stanach Zjednoczonych (m.in. najlepsza gra według wyboru rodziców), Niemczech i Kanadzie, a przez stowarzyszenie MENSA został zakwalifikowany do pierwszej piątki najlepszych gier w 1991 roku.
50
GRY PLANSZOWE
16
Dobble
Dobble
W Dobble można grać na klika sposobów. W zasadach można znaleźć pięć mini-gier. Najpopularniejszą jest wersja, w której wszystkie karty rozdaje się graczom, a jedną z kart kładzie na środku stołu. Na sygnał gracze patrzą na pierwszą kartę z góry, którą trzymają w ręku i szukają wspólnego symbolu z kartą, która leży na stole. Symbol nazywają głośno i szybko kładą swoją kartę na stole, przykrywając starą kartę. Teraz każdy z graczy musi znaleźć wspólny symbol z nową kartą. Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart.
50
GRY PLANSZOWE
17
Gra towarzyska Times’up
Gra towarzyska Times’up
Gra towarzyska, ćwicząca refleks, spostrzegawczość i gwarantująca świetną zabawę.
50
GRY PLANSZOWE
18
Gra „Na Grunwald”
Gra „Na Grunwald”
Gra uczy historii podczas dobrej zabawy. Polega na zgromadzeniu największej armii, zdobywaniu dukatów i prowiantu dla swoich rycerzy oraz walczeniu w potyczkach z Krzyżakami. Dostarcza wiele emocji całej rodzinie.
100
GRY PLANSZOWE
19
Szachy drewniane
Szachy drewniane
Drewniana szachownica tworząca pudełko, w którym umieszczone zostały figury również z drewna.
100
GRY PLANSZOWE
20
Story Cubes
Story Cubes
To prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes to dziewięć ładnie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji.
100
GRY PLANSZOWE
21
Dixit
Dixit
Dixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie przyjaciół i rodziny.
100
GRY PLANSZOWE
22
Katamino
Katamino
Katamino to niezwykła łamigłówka z „płynnie regulowanym” poziomem trudności. Różne zasady gry powodują, że mogą zacząć się w nią bawić już trzylatki. Korzystając z kolejnych – coraz trudniejszych wariantów rozgrywki sprawia, że gra rośnie wraz z dzieckiem i adresowana jest w nieco zmienionej formie dla 4, 5, 6 i 8-latków.
100
GRY PLANSZOWE
23
Scrabble junior
Scrabble junior
Gra Scrabble w polskiej wersji językowej dla dzieci. Plansza do gry jest obustronna. Błękitna dla młodszych dzieci - na niej trzeba skojarzyć połączone ze sobą wyrazy z ilustracjami. Plansza druga (kolorowa) to bardziej złożona gra dla starszych dzieci. Uczy alfabetu, nowych słów i pisowni wyrazów. Dzieci poznają również zasady krzyżówki.
100
GRY PLANSZOWE
24
Tabu
Tabu
Planszowa gra towarzyska Naprowadź swoją drużynę na wylosowane hasło, nie używając zakazanych słów. Gra Tabu to fantastyczna zabawa w mówienie rzeczy naokoło. Owijajcie w bawełnę, aż zabraknie Wam słów!
100
SPRZĘT SPORTOWY
25
Zestaw sportowy
Zestaw sportowy
10 x Hula hop, 10 x Skakanka, 5 x Guma do skakania, 2 x Piłka koszykowa LEGEND, 2 x Piłka nożna, 2 x Piłka siatkowa plażowa
200
SPRZĘT SPORTOWY
26
Tor przeszkód – Rzeka
Tor przeszkód – Rzeka
Ścieżka składa się z: 6 elementów w 6 różnych kolorach wymiary elementów długość 35,5 cm, szerokość 11,5 cm, wysokość 4,5 cm.
200
SPRZĘT SPORTOWY
27
Namiot z tunelami
Namiot z tunelami
Tunel 4 szt. długość 120 cm śr. 48 cm namiot wym. 122 x 122 x 106 cm.
200
SPRZĘT SPORTOWY
28
Chusta animacyjna
Chusta animacyjna
Kolorowa i lekka do wielu gier i zabaw zespołowych. Posiada grubą linię wszytą w środkowej części oraz uchwyty pozwalające na uczestnictwo w zabawach wielu osób. Średnica 3,5 m 8 uchwytów, max. obciążenie 10 kg.
100
SPRZĘT SPORTOWY
29
Lina do przeciągania
Lina do przeciągania
Dzieci ćwiczą równowagę i koordynację ruchową oraz uczą się współpracy w zespole. dł. 10 m, śr. 2 cm od 3 lat.
100
SPRZĘT SPORTOWY
30
Ringo zestaw
Ringo zestaw
Zestaw aktywnych obręczy wykonanych z dobrej jakości tworzywa, które się rozciąga bez odkształceń. Służy do zabaw wspomagających ruchowy rozwój dzieci: rzuty do celu, rzuty do siebie, żonglowanie, chodzenie na palcach w okręgach, taniec itp.
100
SPRZĘT SPORTOWY
31
Piłka do piłki nożnej
Piłka do piłki nożnej
Przeznaczony do intensywnej gry w piłkę nożną, na murawie naturalnej lub sztucznej. Klasyczny styl, nowoczesna konstrukcja.
100
SPRZĘT SPORTOWY
32
Zestaw pachołków treningowych
Zestaw pachołków treningowych
40 pachołków treningowych przeznaczonych do sportów zespołowych.
200
SPRZĘT SPORTOWY
33
Zestaw do gry w bule
Zestaw do gry w bule
Zestaw 8 kul kolorowych przeznaczony do nauki i rekreacyjnej gry w bule z rodziną i przyjaciółmi.
100
POMOCE NAUKOWE
34
Układ słoneczny – magnesy
Układ słoneczny – magnesy
Bardzo ciekawy, realistyczny zestaw planet, który w doskonały sposób ułatwi dzieciom zrozumienie i poznanie całego Układu Słonecznego. Planety są bardzo kolorowe mocowane na magnesach, które można przyczepiać na różnych tablicach. Średnica Słońca 25 cm.
100
POMOCE NAUKOWE
35
Wielki słownik angielsko Polski PWN
Wielki słownik angielsko Polski PWN
Bestseller wydawniczy. Owoc współpracy 2 renomowanych wydawnictw słownikowych: Wydawnictwa Naukowego PWN i Oxford University Press. Zawiera 500 000 angielskich jednostek leksykalnych.
200
POMOCE NAUKOWE
36
Mata – krokodyle
Mata – krokodyle
Podłogowa gra, która rozwija koordynację wzrokowo – słuchowo – ruchową. Gra zawiera matę do gry, kolorową kostkę i znaczniki zwierząt dla graczy. Zadaniem uczestników jest przejść przez strumyk, dotrzeć bezpiecznie i jak najszybciej do wyznaczonego celu. Jest to świetna forma aktywnej zabawy, która zachwyca wszystkich uczniów. Wymiary maty 250 x 75 cm, wym. sześcianów 12 x 12 x 12 cm.
150
POMOCE NAUKOWE
37
Globus podświetlany
Globus podświetlany
Średnica 32 cm, wysokość 40 cm.
150
POMOCE NAUKOWE
38
Magnesy z liczbami
Magnesy z liczbami
Bardzo dobra pomoc edukacyjna, do nauki liczenia w zakresie od 1 do 10. Ćwiczy i rozwija u dzieci logiczne myślenie. Zestaw zawiera: 12 szt. o wym. 25 x 5 cm magnetycznych kart 60 szt. o wym. 4,8 x 4,8 cm magnetycznych żetonów oraz instrukcję.
150
POMOCE NAUKOWE
39
Zestaw instrumentów
Zestaw instrumentów
Zestaw instrumentów (wys. 25,5 cm) listwa wym. 46 x 6,5 cm
200
POMOCE NAUKOWE
40
Grusza – drzewo do śledzenia pór roku
Grusza – drzewo do śledzenia pór roku
Uszyta z miękkiej tkaniny wypełnionej gąbką. Grusza jest nie tylko efektowną całoroczną dekoracją, ale także praktyczną pomocą dydaktyczną, ułatwiającą dzieciom zrozumienie zmian zachodzących w przyrodzie. Dzięki dwustronnej, montowanej za pomocą rzepów koronie, wiosną drzewo kwitnie, latem dojrzewają na nim owoce, jesienią opadają liście, a zimą otula się zimową pierzynką. Dla ptaków powieszono na drzewie budkę, a zimą karmnik. W skład kompletu wchodzą ruchome elementy: 3 części dwustronnej korony, po lewej stronie wiosenna, po prawej letnia, 1 dwustronna trawa, po lewej zielona, po prawej biały śnieg, 15 żółtych liści, 5 gruszek, 3 kwiaty, 1 ptaszek, 1 budka dla ptaków, 1 karmnik, 4 części śniegu. Całość po ubraniu w koronę ma wysokość 1 m, szerokość 60 cm.
200
POMOCE NAUKOWE
41
Mata edukacyjna
Mata edukacyjna
Gra rozwijająca rozpoznawanie podstawowych kolorów, koordynację wzrokowo – ruchową – celność rzutów oraz zapoznaje ze środowiskiem roślin i zwierząt, które można spotkać na polu. wym. 150 x 150 cm.
250
POMOCE NAUKOWE
42
Układ okresowy pierwiastków chemicznych
Układ okresowy pierwiastków chemicznych
Informacje przedstawione na dwóch stronach planszy uzupełniają się. Układ okresowy ze zdjęciami na 1. stronie zawiera symbol chemiczny, nazwę, masę i liczbę atomową, charakter chemiczny i stan skupienia oraz rok odkrycia pierwiastka chemicznego. Na stronie 2. widoczne są: symbol chemiczny, nazwę, masę i liczbę atomową, charakter chemiczny i stan skupienia pierwiastka, konfigurację elektronową, wartość elektroujemności i energii jonizacji, stopień utlenienia, tabelę z najważniejszymi właściwościami fizykochemicznymi. Wymiary planszy: 159 x 116 cm.
250
POMOCE NAUKOWE
43
Plansze dydaktyczne
Plansze dydaktyczne
6 plansz o wymiarach 100x70: Elektroujemność Pierwiastki Kwasy nieorganiczne Wiązania chemiczne Tabela rozpuszczalności Budowa materii
250
POMOCE NAUKOWE
44
Model mózgu człowieka
Model mózgu człowieka
Mózg człowieka - model z arteriami. Wykonany z tworzywa sztucznego. Arterie zaznaczone kolorem, dzięki czemu wyraźnie widoczny jest ich przebieg. Model składa się z wyjmowanych elementów. Wymiary: 17x17x13 cm.
250
POMOCE NAUKOWE
45
Model głowy z mięśniami i naczyniami
Model głowy z mięśniami i naczyniami
Model głowy z mięśniami i naczyniami. Wymiary 26x36x11 Jednoczęściowy model głowy człowieka ukazujący układ mięśni głowy i szyi wraz z naczyniami krwionośnymi. Umieszczony jest na podstawce z tworzywa sztucznego.
200
POMOCE NAUKOWE
46
Voltomierz szkolny
Voltomierz szkolny
Elektroniczny voltomierz szkolny. Zakres pracy: 0-20V
200
POMOCE NAUKOWE
47
Naczynia połączone
Naczynia połączone
Urządzenie jest idealną platformą do badania zasad rządzących naczyniami połączonymi. Składa się czterech połączonych ze sobą rurek szklanych o różnej średnicy i kształcie. Jest to idealne narzędzie do obserwacji dynamiki płynów. Podstawowe komponenty: Zestaw czterech połączonych rurek szklanych z borokrzemianu o różnym rozmiarze i kształcie, Stojak do mocowania zestawu rurek. Badane prawa i zasady: Zasada naczyń połączonych Wymiary: 20x18x20cm.
200
POMOCE NAUKOWE
48
Mapy: Krajobrazy i strefy klimatyczne
Mapy: Krajobrazy i strefy klimatyczne
Na pierwszej stronie mapa główna Świat - Krajobrazy w skali 1:24 000 000, dodatkowo sześć zdjęć z przykładami krajobrazów. Na drugiej stronie mapa główna „Świat - Strefy klimatyczne” w skali 1:24.000.000, dodatkowo 10 klimatogramów dla charakterystycznych stacji z każdej strefy. Format: 160 x 120 cm Skala: 1:24 000 000
250
Nagrody za udział w konkursie
49
Edu Rom Matura
Edu Rom Matura
EduROM Multimedialne lekcje - Pakiet programów do szkoły ponadgimnazjalnej, to jedyna na rynku tak obszerna seria edukacyjnych programów komputerowych do nauki matematyki, fizyki, biologii, chemii oraz przedsiębiorczości na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej. Ogromny zasób wiedzy, wszechstronna analiza omawianych treści, wiele dodatkowych i funkcjonalnych opcji czyni z eduROM-u bezkonkurencyjne, wygodne i nowoczesne narzędzie, przydatne każdemu uczniowi i nauczycielowi. W pakiecie program pozwalający na przygotowanie się do matury z języka angielskiego.
500
Nagrody za udział w konkursie
50
Stół do ping ponga
Stół do ping ponga
Przeznaczony do rekreacyjnej gry w pomieszczeniach. Solidny stół do użytku wewnętrznego.
500
Nagrody za udział w konkursie
51
Drzewko
Drzewko
Celem „drzewka” jest rozwijanie emocjonalności dzieci, tzn. umiejętność rozpoznawania i nazywania przeżywanych emocji, rozwijanie kompetencji społecznych i umiejętności prawidłowego posługiwania się mową czynną dziecka, wzbogacenie słownictwa dzieci, kształcenie kompetencji językowych, wdrążanie do komunikacji werbalnej w zakresie przeżywanych emocji, a także niewerbalnej, wyrażanie emocji za pomocą gestów i mimiki, nabywanie umiejętności radzenia sobie ze swoimi emocjami i przeżywanymi uczuciami. Zawartość pomocy: 2 drzewka: radosne i smutne o wym. 1 x 75 x 120 cm, wykonane ze sklejki brzozowej w kolorze naturalnym, lakierowane. 2 stabilne stojaki z antypoślizgową podkładką.
500
Nagrody za 800 pkt
52
Kamera Samsung HMX-H400
	Kamera Samsung HMX-H400
Obiektyw: zbliżenie optyczne x 30, zbliżenie cyfrowe x 45 , stabilizator optyczny obrazu Nagrywanie filmów - rozdzielczość ; 5 mln pikseli, jakość zapisu ; HD
800
Nagrody za 800 pkt
53
Telewizor
	Telewizor
24 cale / 60 cm, panoramiczny 16:9 Rozdzielczość HD Ready, 1366 x 768
800
Nagrody za 800 pkt
54
Tablet
	Tablet
Ekran dotykowy: 10,1 cala, pojemnościowy, rozdzielczość ekranu: 1280 x 800 pikseli Pojemność:16 GB , Pamięć RAM: 1024 MB
800
Nagrody za 800 pkt
55
Atlas BM 490 DOMYOS
Atlas BM 490 DOMYOS
Przeznaczony do regularnych ćwiczeń siłowych. Składana ławka zajmująca mało miejsca. Prosty i bezpieczny w użyciu zatrzask znajdujący się pod oparciem pozwala na ustawienie ławki w pozycji pionowej
800
Nagrody za 800 pkt
56
Mapa magnetyczna Świata polityczna 1:24 mln. 176x122 cm National Geographic
Mapa magnetyczna Świata polityczna 1:24 mln. 176x122 cm National Geographic
Mapa Świata polityczna z elementami mapy fizycznej ścienna magnetyczna. Mapa oprawiona w ramę aluminiową anodowaną. Narożniki plastikowe. Możliwość zaznaczania na mapie punktów magnesami lub znacznikami magnetycznymi. Mapa zawiera: nazwy Państw w języku Angielskim, mapę roślinności i zagospodarowania obszarów, gęstości zaludnienia, w prawym górnym rogu mapa bieguna południowego, w lewym górnym rogu mapa bieguna północnego
800
Nagrody za 1000 pkt
57
Urządzenie wielofunkcyjne
Urządzenie wielofunkcyjne
MFC-9460CDN to laserowe kolorowe urządzenie wielofunkcyjne łączące w jedno funkcje kolorowej drukarki laserowej, skanera, kopiarki, oraz faksu. Dodatkowo wyposażone jest w szereg przydatnych funkcji jak: automatyczny druk dwustronny, sieć przewodową oraz podajnik ADF.
1000
Nagrody za 1000 pkt
58
Trampolina ogrodowa z siatką zabezpieczającą i drabinką
Trampolina ogrodowa z siatką zabezpieczającą i drabinką
Trampolina o zewnętrznej średnicy 488 cm. Mata do odbić znajduje się na wysokości 96 cm. Konstrukcja trampoliny oraz jej nogi wykonane są z rur stalowych ocynkowanych dwustronnie o średnicy 42 mmi grubości ścianki 2 mm.
1000
Nagrody za 1000 pkt
59
Projektor
Projektor
Projektor o rozdzielczości 1024x768, jasności 3200 ANSI lumen, kontraście 5300:1. Posiada korekcje zniekształceń Keystone w pionie +/- 40 stopni oraz lampę o mocy 230 W i żywotności 3500 godzin w trybie normalnym.
1000
Nagrody za 1000 pkt
60
EduROM Szkoła podstawowa pakiet wszystkie przedmioty dla klas 4,5,6 10 użytkowników
EduROM Szkoła podstawowa pakiet wszystkie przedmioty dla klas 4,5,6 10 użytkowników
Pakiet Język Polski, Matematyka, Przyroda, Historia dla klasy 4, 5, 6 szkoły podstawowej pozwalający na sterowanie pracą uczniów ze stanowiska nauczyciela, organizowanie pracy grupowej uczniów, dokonywanie oceny pracy uczniów.
1000
Nagrody za 1000 pkt
61
Manekin do ćwiczeń restytucji
Manekin do ćwiczeń restytucji
Prosty w użyciu Manekin z higienicznymi wkładkami na usta .Wielokolorowe lampki informuję i prawidłowej ( głębokość ucisku) pracy.
1000
Poniżej znajduje się link do katalogu nagród w formacie PDF
Katalog nagród